אחריות:

תעודת אחריות עבור כל מכשיר עיסוי או מוצרי יופי - חובה עבור כל לקוח חברתCasada International GmbH.

שים לב! לפני הרכישה תוודא את המקוריות של תעודת האחריות (כדי להשוות עם הדוגמה לחץ קישור זה).

מה הן הנסיבות המצביעות על הזיוף של המוצר?

• היעדרה של תעודת אחריות

• היעדרה של אריזה ממותגת

• מחיר נמוך יותר (בהשוואה עם המחיר הנקוב באתר הרשמי).

עבור מוצר כזה אחריות אינה בתוקף. נוסף על כך, מוצר זה יכול להזיק לבריאותך.

חברת Casada ממלאת את חובות האחריות רק בהמצאותה של תעודת אחריות. כל האמצעים במסגרת החוק על ההגנה של זכויות הצרכן. מוצר מקורי תמיד מוגן, והיצרן תמיד ממלא את חובותיו בפני הלקוחות.

הנחה מפתה של 10%

כדי לקבל הנחה זאת, יש להירשם באתר החברה. במשך חודשיים אחרי הרכישה של המוצר אצלנו או אצל הסוחרים שלנו, יש להיכנס למדור "בונוסים" ולמלא את כל השדות. בתור תוספת נעימה אתה יכול להרחיב את תקופת האחריות על המוצר לתקופה של עד 3 שנות. תוכל לקבל שירות למשך 10 שנים הבאות.

לדעתנו הדאגה הכי גדולה של הלקוחות מתבטאת בשירות אחרי המכירה. מסיבה הזאת הקדשנו מדור שלם לשאלות הקשורות למקוריות של ציוד עיסוי ואחריות.

רק אצלנו ניתן לקבל אחריות בלעדית מן היצרן Casada.

כדי לקבל שירות בתיקון ותחזוקה של ציוד עיסוי, עליך לרכוש אותו מנציג רשמי. אחרת (במקרה המצאות של מוצר לא מאושר) לא נוכל לעזור לך.

במאמר "היזהר מזיוף" תוכל לקבל מידע יעיל אשר יעזור לך לזהות זיוף ולהמנע מביצוע פעולות מסוכנות. בחלק זה מוצגת רשימה של חנויות וירטואליות, בעלות מוניטין שלילי בגלל מכירה של מוצרים דומים לCasada במחירים נמוכים.

במקרה ואין תעודת אחריות, החברה עומדת בתנאי התיקון. אך בירור בכל מקרה נערך בנפרד. אם הציוד הינו מזויף ולא ניתן לתיקון, תוכל לקבל הנחה של 50% למוצר דומה מקורי.

תנאים עיקריים לשמירה על תנאי האחריות:

• שירות על פי האחריות נערך על סמך תעודת אחריות או שק קנייה. קבלה?

שמור על ערנות. בעת הרכישה אתה צריך לבדוק:

• תקינות המידע (ללא תיקונים או מילים לא ברורות);

• תקינות ההרכב של המכשירים;

• המצאות של הוראות שימוש.

שירות אחריות לא נערך בנסיבות הבאות:

• תפעול רשלני או שימוש במוצר שלא למטרתו

• נזק מכני אשר נגרם בעת ההובלה

• נזק אשר נגרם למוצר בכוונה או לא בכוונה על ידי הבעלים או צד ג'

• ניסיונות של תיקון עצמאי או פירוק

• חדירה לתוך המוצר של אובייקטים או חומרים זרים (נוזל, חרקים, וכד')

• אם נזק נגרם שלא באשמת היצרן (לדוגמה, שינוי במתח של רשת חשמל)

כיסוי בד או עור (דמוי עור) פגום, לא ניתן להחלפה. בלייה טבעית גם כן, לא כפופה לתנאי שירות אחריות.

החברה אינה אחראית על הנזק אשר יכול להיגרם על ידי מוצרי חברת Casada לרכוש, חיות מחמד או צד ג', במקרים הבאים:

• הפרה של המלצות שימוש (בכוונה או בעת אי-זהירות)

• תפוגה של תקופת האחריות

• במקרה בו הנזק/קלקול אינו כפוף לחובות האחריות.

במקרה בו אין אפשרות לבצע את התיקון, או שהוא מוגדר כ"ממושך", החברה מחליפה בחינם את המוצר.

במקרה בו הנזק אינו תואם לתנאים המוגדרים באחריות, תשלום עבור הבדיקה נעשה על ידי הרוכש.

• את האחריות המורחבת אפשר לקבל רק בתור בונוס.

איך להגיש בקשה לשירות אחריות?

יש לשלוח את המוצר הנרכש עם כל המסמכים החיוניים (קבלה) למרכז השירות. השולח חייב לציין את כתובתו ומהות הקלקול/הפגם. במשך מספר ימים נציג החברה יצור עמך קשר ויתאם את הפעולות הבאות. בדרך כלל, תיקון נערך בחינם!

האם יש לך עוד שאלות? תתקשר למרכז השרות שלנו וקבל יעוץ מתאים מנציגינו:

מספר הטלפון: 03-5551033

סדר העבודה של החנות הוירטואלית:

שעות: מ 10:00 ועד 18:00

מרכז שרות מורשה:

כתובת: חפץ חיים 4, פתח תקווה

© Casada ישראל

X